OConsultancy
OConsultancy
OConsultancy

OConsultancy omschrijving

OConsultancy fungeert dikwijls als klankbord of verlengstuk van het management van de
opdrachtgever. Dit kunnen o.a. zorgorganisaties of gemeentes in het kader van de WMO zijn.

OConsultancy staat het management bij met haar kennis en ervaring, maar natuurlijk ook
met eventuele metingen en onderzoeken, waarmee het management de juiste beslissingen
kan nemen en het optimale beleid kan voeren.
De resultaten worden overzichtelijk gepresenteerd en waar van toepassing voorzien van
voorstellen voor verbetering.

Ook voor de begeleiding van de uitvoering van beslissingen staat OConsultancy klaar.
Enkele korte voorbeelden van werkzaamheden:

Analyse van sub-optimale situaties

De opdrachtgever zoekt de punten waarop hij de organisatie kan aanpassen cq verbeteren. Met name voor telecontact incl. content en video callcenter toepassingen.

Performance en Kwaliteit Audits
De opdrachtgever wil graag exact weten hoe efficiënt en effectief zijn IT-systemen kunnen worden benut, waar de risico's liggen en hoe groot die risico's zijn.

Onderzoek naar de toepassing van nieuwe produkten en/of systemen
De vervanging van oude systemen of de uitbreiding met nieuwe systemen, zoals telezorgsystemen en video callcenter, vereist een gedegen onderzoek van de mogelijkheden, de voor- en nadelen, de kosten en consequenties van de diverse opties.

Implementatie en Management
De voorbereiding en uitvoering van telezorg, telecontact en videocallcenter, maar ook het opzetten en structureren van nieuwe (delen van) interne organisaties t.b.v. zorg op afstand en teleconsult of in het kader van welzijn, Telecontact incl. content.

Formulering van beleid
Ondersteuning met praktijkervaring bij het formuleren van beleid.

Wij vertellen u graag meer over onze diensten in een vrijblijvend gesprek om al uw vragen te beantwoorden.
Neem gewoon contact met ons op!